YESTERDAY

väligt oplanerad gårdagskväll. mycket farande och flängande. åkte ut till onsala och hem till matilda. efter några timmars kvalite där åkte jag hem till karolina där även rebecca och vicy befann sig. ut var det som stog på listan för deras del. men eftersom jag har inte-dricka-och-gå-på-festligheter-målet innan jag fyller 18 (vilket förövrigt är om 2 veckor och 4 dagar) stog inte det på min lista. tidigt hemfärd var planen istället. men efter vel och diskussioner blev vi upphämtade av victor och åkte hem till rebecca. nu var det ju dehär med målet om att inte dricka. det blev ett glass, ett och ett halft kanske hos rebecca för trevlighetens skull. blir nog att ändra målet till att dricka-litegran-men-inte-till-en-grovfylla. det låter mycket bättre. right?
lite summering då va. en bra kväll med mycket farande men en sådan med rätt klass. yessss!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0