SWEET DREAMS 23.10


och där sätter vi punkt för detta lovet. dags att gå tillbaka till vardagsrutinerna. just nu finner jag ingen glädje i de. några dagar ledigthet till vore gulligt. aja finns inte så mycket mer att göra än att gilla läget helt enkelt. 9.00 ringer klockan imorgon och befinner mig i skolan vid 10. om skolan går efter schemat slutar jag runt 4. traskar raskt vidare till nästa skola. bilskolan bättre sagt. och där lär jag befinna mig några timmar. träna är något jag ska försöka klämma in mot kvällen också. ganska fullspäckat schema jag har framför mig. tror det kan vara behövligt att göra ett tappert försök till att ta natten. tror dock det kommer ta sin tid innan jag slocknar med tanke på tidigare veckornas sömnrutiner. men ett försök ska jag göra. går det inte, har jag alltid one tree hill att vända mig till. så, time for bed. sov gott mina fina. hörs imorgon!
PUSSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0