26.e


skolan gick bra, var inte någon större ansträngning idag. efter skolan åkte jag hem och det ända jag hunnit med att göra är att duscha. jag är seeg idag asså.
eftermiddagen-kvällen-nattens planer är av helt rätt sort. om någon timme åker jag ner till stan och träffar hanna. efter någon timmes pluggande åker vi vidare. matilda har nämligen fått den fina äran att ta hand om jhonnys lägenhet nu när han är borta i tre veckor. och idag kommer hon bosätta sig där och tre veckor framöver. så ikväll blir det sleepover och en massa cosytime med mina fina hjärtat matilda, hanna och emelie. kvällen kommer blir lovely. lika lovely är det att skolan börjar tre imorgon. tänkte ni ville vet bah! haha. nu ska jag mätta magen och sen börja röra på mig.
so long.

P.S JAG FYLLER ÅR OM EN VECKA. SMILE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0