MY DAY 22.05


har haft en sån extremt jälva rolig dag. nämligen haft halkköringen idag. vid 11 åkte bussen ut mot göteborg och vidare mot stora holm. jag har för fösta gången kört helt själv i en bil, har glidigt som fan på halkbanan, snurrat runt i cirklar och testat att sitta i en bil som voltar helt upp och ner. en sån jälva rolig dag. vissa av er som har gjort den tror jag håller med mig. och ni andra som inte gjort den har verkligen något att se fram emot. var åter hemma i kungsbacka vid halv 5. tog en sen lunch på linneas med matilda emelie och hanna. sen har jag även lagt undan mina efterlängtade Dr Martin skor. blev dock inte dom blanka jag helst velat ha utan tog dom svarta matta pga att dom blanka var slut, över allt. skorna får tyvärr inte sitta på mina fötter föränn min födelsedag(som nu är om 2 veckor och 1 dag). men drar la den vanliga gamla hedliga klyschan. "väntar man på något gått väntar så väntar man aldrig för länge".
nu är jag precis hemkommen från dagens träning. trött är ett bra ordval över mitt sick just nu. ska därför ta en dusch, ringa några samtal och sen sova.
vi hörs imon.
PUSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0