MONDAY 23.23


lite sommarlängtan bah.

känner mig alltid lika duktig, sund och pigg efter jag genomfört ett träningspass. som en ny människa känner jag mig. hoho! därför kommer jag nu göra ändrigar i min vardag. härdanefter kommer en massa träning ligga på schemat. inga jävla bortförklaringar kommer tolereras nu. träningen kommer ligga i.
dagen fick ytterligare en bra avslutning. mysig promenad med emelie och rebecca.
men nu är jag hemma och nöjd med dagens duktiga insatser. första skoldagen avklarad, bilskolan har besökts och har fått röra på mig. nu kan jag sova gott. men innan jag tuppar av i sängen väntar duschen.
talk to yaa tomorrow
godnattttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0