LÖRDAG 10:53

ska snart iväg och försöka inhandla en present till carolina. hon fyller 18 imorgon och det ska vi självklart fira. tänkte också ta en lite extra runda inne i butikerna, en jakt om att hitta något fint till mig. 
på tal om ingenting. nu börjar jag faktiskt känna mig lite små stressad. måste hitta en klänning till mig! en snygg än som kan sitta på mig på min fördelsedag(5 dagar kvar btw). jag har kollat nästan överallt nu men hittar inte det jag söker. så ja, jag börjar känna lite små stress. ett tappert letande blir det idag så att säga. nu ska jag göra mig lite välvårdad och välklädd. sen kommer jag bege mig till kungsmässan.
talk to you laterroo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0