FRIDAY 02.48

nu har jag precis kommit hem och lagt mig i sängen. kvällen var grymt bra och behövlig. jag och josefin fick även fin tillökning. eve och maj. vi drack lite vitt, kollade på favoriterna mia och klara och hade en allmänt bra typ av fredagskväll. imorgon ska jag utan tvekan sova ut. har inte haft den tillgången på hela veckan, så ja just därför. men allt försent får det inte bli. för planen är att sätta mig någon stans i lilla staden och äta sen frukost eller lunch kanske det kallas vid den tiden då med matilda och rebecca. cosy! nä, nu blir det de vanliga rutinerna innan jag slocknar, OTH. hoppas ni haft en bra kväll. godnatt från mig. PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0