6 DAGAR KVAR.

fick ett glädjande samtal idag runt 11. min fina vän henrik ringer och meddelar att även den sista lektionen är inställd. kunde inte fått något bättre samtal. så ingen skola idag. tackar! har suttit på bilskolan i princip hela dagen. klapp på linns axel. efter min insatts där gav jag mig till matildas så kallade lägenhet. och nu sitter jag här med emelie, hanna, matilda, rebecca och rebecka. vi har placerat oss i soffan och ska kolla på i rymden finns inga känslor nu. sen vet jag inte hur kvällen blir. kanske övernattar jag här eller så åker jag hem. men det återstår att se. nu ska jag återvända till min plats i soffan. vi hörs av sen mina vänner.
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0