WEDNESDAY

I know, dålig update. våran data har kronglat så hoppas ni godtar min ursäkt.

Onsdag idag. sitter på engelska och skriver på min ghost story. går förvånandsvärt bra. har äntligen kommit igång med skrivade så nu flyter det bara på. lunch sedan och efter det återstår det två lektioner. Idrott och matte. Jippi. ska även skriva mitt historia prov sedan. efter provet blir det handboll och internmatch mot killarna. bra träning inför matchen mot aranäs imorgon. fruktansvärt taggad för morgondagens match.
efter internmatchen är det hemfärd och matte som står i centrum. halv 8 bänkar jag mig framför tvn då det visas ph, bergflyttar in, välkommen åter och kungarna av tylösand. gaahh vad jag älskar onsdags kvällar.
får även sällskap inatt av min fina matilda. mysmysmys.
Later my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0