WEDNESDAY

onsdag idag. haft en ortroligt bra dag. skolan var inte överdrivet jobbig, ganska lugn faktiskt. slutade vid tre tiden ungefär, mötte upp matilda och gick vidare till handbollsuttagningen för skolmatchen mellan Lindälv och aranäs. oerhört kul att få spela handboll igen, det var inte igår om man säger så. känner dock att konditionen inte ligger på toppen. höhö!

Och nu har jag precis duschat och placerat mig i sängen med myskläder, bulle på huvudet, tända ljus och kaffe i handen. nu en timme frammåt är det historia som står i centrum. inga krafter för detta, men tyvärr det måste göras. halv 8 bänkar jag mig framför paradise. klockan 8, promenad med emelie som gäller. klockan 9 är jag bänkad framför tvn igen. farligt med bra program på idag! paradise, berg flyttar in, välkommen åter och tillsist kungarna av tylösand. lång kväll framför tvn..
Dags för historia. later my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0