13.47

kortfattad summering om fredagen.
Dagen började med som sagt orientering. Det gick förvånandsvärt bra faktiskt. Nöjd med min insats där! Efter orienteringen åkte jag hem. Beddade ner mig i soffan och satte på ett avsnitt av one tree hill.
Åkte vid 5 tiden till Hanna för att börja tagga inför kvällen. Vid 9 lämnade vi hannas hus för att sedan dra oss vidare till hamnkrogen. Mycket trevlig och lyckad kväll där.

Just nu
sitter jag hemma hos Hanna med en massa trötta människor. Precis tryckt i oss varsin pizza och är allmänt goa såhär dagen efter. Men vafan, idag tar vi nya tag och taggar för klassfest.
Så som sagt idag ska jag på klassfest hos Ellie. Ska faktiskt bli riktigt trevligt. Så vid 6 tiden drar jag och becky oss till Elin för att sitta där och mysa innan det bär av till Ellie i kållered.
Update om kvällen kommer imorgon.
Laterrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0