stop crying your heart out

blir så irriterad. har fått något skit på mig data! den är fruktansvärt seg, jag kan inte lägga upp bilder och ska jag lägga upp bilder tar sisådär 30 minuter. man blir ju så trött.

Jaja nog om det.
lördag idag. vaknade för dryga timmen sen och sitter just nu och dricker kaffe. fint väder idag, detta innebär att jag och emelie ska ut och ta en lång runda lite senare. vid 3-4 tiden åker jag hem till matilda. idah är det nämligen partaj i Axens hus. mamma Camilla fyller 40 och detta ska ju självklart firas med ett stort röj kalas. jag matilda och malin har fått den fina äran att servera under denna kväll. Är inte sånt kul!? Amen ni vet, ha vit skjorta, svarta byxor, gå runt och servera vin osv. sånt här älskar jag bokstavligt talat att göra. ska bli roligt.
såg nu att det var Arther på tv. så tyvärr, måste rusa!
Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0