sunday

Fyfan vad det såg ut. Ska aldrig blogg från mobilen igen. haha, såg för jälvigt ut rent ut sagt!!!

Haft en fruktansvärt lugn helg. kännt mig lite halv krasslig så det har varit riktigt skönt att bara vara hemma och kurera sig. I fredags bänkade vi oss självklart framför idol hemma hos emma benon med massa göttit. Riktigt skön/lugn fredag.
I går lördag spenderade jag dagen inne i göteborg med Carolina. Fick med mig två plagg hem. Lägger upp bild på dessa plagg lite senare idag. En trevligt dag i göteborg förövrigt. Lördagskvällen spenderade jag hemma framför en massa filmer och gott. Hade även lite fin besök en stund av min kära Hanna.
Idag söndag än inget planerat. Ut och powerwalka är något jag ska göra iallafall. Får dra med mig emelie på en lång runda senare då.  En lite kortfattad summering av mig helg. Nu skriker magen efter frukost.
Laterlater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0