THURSDAY

torsdag. matchen mot aranäs gick la sådär. förlust med ett x antal mål. efter matchen var det bio med skolan. the social network. en helt okej film. var hemma vid halv 4 och däckade direkt. vaknade vid halv 6 för att sätta mig med matten. eftersom jag har så otroligt svårt för matte sökte jag tröst och hjälp av min fina emelie.
nu har vi precis tagit en liten paus från matten och tänkte därför blogga lite. har fortfarande problem med datan hemma så passar på nu när jag har en data som funkar. hoho.
nu skriker emelie på mig. hon sitter och kammar ut en vidrig häxperuk från 2001 och har fått panik som jag brukar uttrycka mig. därför tänkte jag som tack för hjälpen med matten kamma peruken åt henne. snällt va?
Kiss and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0