16.31

just nu har jag massa tankar som yrar runt i huvudet. fan, hade ju sån bra förmidda idag. men de förstördes när skoldagen slutade med ett IG. inte så roligt att ha med sig i bagaget kanske. men vad ska man göra, antingen är man bra i matte eller så är man inte det. och tyvärr har jag inte den talangen när det gäller matte. så nu sväljer jag det bara och gör bättre nästa gång.

nu ska komma på bättre tankar och lämna IG behind me. och det gör jag här, hemma hos familjen tärby. och idag är det onsdag och vad innebär det? jo det innebär massa grymma tv program. PH, bonde söker fru, berg flyttar in och tillslut välkommen åter. ja, så sitta framför tv:n är som sagt planen.
nu väntar maten.
later 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0