1 NOVEMBER 18.42

såg lyckan, kärleken och meningen med livet igår på bergakungen. en bra film, men sätt bättre. ja det var en bra beskrivning. besökte även IKEA för att köpa en till garderob, eller en till del rättare sagt. så nu har större garderob, vilket då innebär att det finns mer plats för nya kläder. MAN TACKAR.

kom hem från körlektion för en liten stund sen som förövrigt gick jätte bra och nu håller jag på att inreda min nya garderob. inreda!? öh, kan man säga så? fixa låter bättre kanske. men skitsamma. när jag känner mig färdig med det blir det förhoppningsvis mys med my girls, men om inte de blir av har jag alltid den nya carolina gynning boken att läsa. tack fina pappa för den föresten. 
kiss and hugs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0