TOMORROW

imorgon tordag. som vanlig börjar jag 20 över 12 på torsdagar. skönt med flera timmars sömn. men tänkte faktiskt strunta i och sova dom extra timmarna. jag tänkte nämligen sätta klockan relativt tidigt för att vara duktig och plugga lite teori. japp det ska jag göra! skoldagen består av två lektiner och slutar vid 4. har verkligen hittat mitt dröm linne. skinn linne, oj skriker ju linn om den. därför är planen efter skolan rätt självKlar. där har ni min tordag hittills. nu tänkte jag runda av onsdagen med det gamla vanliga. tro inte jag äns behöver skriva vad det är jag ska göra va? men gör det ändå. nu blir det OTH att slockna till. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0