MONDAY 19.30



har haft en enormt lång dag och det känns. är allt som innebär trött. är slö, utmattad, kraftlös, slut och helt färdig. och jag som skulle tränat idag. där skeet det sig. vore det inte nu för kvällen avsnitt av paradise skulle jag för länge sen placerat mig i sängen.
men nog med trötthet och klagomål.

efter min vardagliga insatt i skolan gick jag direkt till körskolan. körlektionen gick grymt bra med tanke på omständigheterna med väglaget osv. sen blev det stationhäng en halvtimme. ingen hörjade för en som var hungrig trött och bara vill hem. nu har jag legat i soffan sen halv 6 och här lär jag vara placerad tills jag jag ger mig till sängs. nu börjar PH.
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0