FRIDAY I'M IN LOVE

alltid lika underbart att komma hem från skolan och veta att helgen är på ingång. love friday, verkligen LOVE FRIDAY!

dagen har hittills varit bra. har inte så mycket mer att skriva om min dag hittills faktiskt, har bara varit en duktig tjej bakom skolbänken. det är nog det ända vettiga iallafall!
kom hem vid halv 4 tiden och tills nu har jag bara kolla oth, ätit nudlar och återhämtat mig från skoldagen. men är det inte de skönaste att bara ta en timme med massa slapp och kanske tillochmed en nap? blir man inte som en ny människa?
ikväll kommer jag befinna mig hemma hos min fina josepose. vår kväll kommer vara relativt lugn och bestå av god middag och film. en perfekt fredag med andra ord. 
nu hade jag tänk att hoppa in i duschen.
so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0