FRIDAY

dagen började med körlektion. det som stod på schemat idag var starta i uppförsbacke. mycket lärorikt lektion faktiskt.
vid 12 gick jag bort mot kungsmässan. fick ett mycket fint sällskap av kalskoga tjejen emelie. mycket härlig tjej. efter en fika och lite shopping kände vi oss färdiga där och begav oss hem.
hem fick jag med mig några goa kap. en pälsmössa som kan hålla mitt huvud varmt i vinter, ett halsband, ett linne och ett grått nagellack. ååh vad jag gillar dessa inköp.
Just nu sitter jag hemma hos fina emma bylund med massa fina girls. film tror jag står först på vad-vi-ska-göra-listan. så.. nu gosar vi ner oss i söffan.
So long, ha en bra fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0