BILDKVALITÉ 21.30

2 och en halv timme satt jag hos frisören idag. men det var absolut värt den långa tiden. är oerhört nöjd med resultatet. blond och inga slitna toppar. happyhappy! efter frissan åkte jag hem till hanna där även matilda var. vi har kollat paradise och skrivit på min svenska artikeln. på tal om den, är nu äntligen färigt. känner alltid någon skön känsla eller lättnad rättaresagt i magen när jag kan lämna ett arbete åt sida. tror inte jag är ensam med den magkänslan va? nu ska jag och hanna ta en promenad i snön. sen ska jag hem till min säng occh sova.
hörs sen, eller i morgon! 
Puss! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

hejsan :)



såg för länge sedan att du köpte en fuskpälsjacka i svart ifrån HM... Tänkte chansa och fråga om du har planer på att sälja den? Vill så hemskt gärna ha den jackan...

Tack på förhand!:)

2010-11-24 @ 22:11:44
Postat av: Linn

hej du!:)

tyvärr så har inga planer på att sälja den. men jag tror faktiskt det finns liknade sådana jackor kvar på hm. så kolla där.

ha de bra!

2010-11-27 @ 12:07:43
URL: http://lliinnjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0