12 NOV

godmorgon!
klockan är strax efter sju och jag är klarvaken. vad händer!?

måste bara berätta en sak för er. jag gör den stora händelsen kort.
igår när jag och mamma skulle kolla jacka träffade vi carro och anna-carin(carro har jag varit kompis med sen vaggan). vi fyra gick och satte oss på karma och hade allmänt trevligt. och efter en stund tar mamma och anna-carin fram ett paket. och i paketet stod det Till Carolina och linn. för att fira eran 18.års dag. VI SKA FÅ ÅKA TILL STOCKHOLM. allt var planerat, mamma ville inte alls till cassels för att hitta en jacka och carro och anna-carin "råkade inte bara vara där"
så den 12 december åker vi fyra på en weekend till stockholm. och vad innebär stockholm. JO, SHOPPA SHOPPA SHOPPA.
gaad, vad jag har världens bästa mamma! tacktacktacktack mammi.

detta innebär dock att jag missar innebandynatta, lite tråkigt. men vad väljer man, innebandynatta eller stockholm?
nu måste jag rusa, skola snart!
so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0