sista januari

Då var åter en helg slut. Summerar helgen som mycket händelserik.
I fredags var det myskväll hos hanni med film och onyttiga saker. Myspys!
Igår lördag hade jag tjejmiddag för att fira min 17års dag som äger rum på tisdag. Hade en super trevlig kväll och det har jag mina fina tjejer att tacka för. TACK TACK!

Idag söndag, Vad ska man säga!? Jo, HATA söndagar kan man ju börja med. Fy vad jag inte gillar denna dagen. Har varit allmänt trött efter gårdagen och försökt plugga på det också. Kom dock underfund med att trötthet och plugg inte går ihop något vidare bra. Men nu ska jag iallafall göra något av denna dagen. Ska ner och ta en fika med tre mycket sakande vänner. Därefter blir det Johan Falk maraton. Kan ju då också passa på att berätta att jag har gått och blivit helt tokigt förälskad. SÄGER BARA JOEL KINNAMAN. VILKEN KILLE ASSÅ!!!!

Men, nu rullar klockan iväg och måste därför göra mig i ordning. 
Later!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0