22.04


Idag torsdag har varit helt fullspäckad.
Idag var det skolstart. Segtsegt! Och inte nog med det började jag 8.25 i morse. Lika segt de. Skoldagen slutade 14.00 och det firade jag först med att äta suchi med hanna och rebecca och sedan sola med matilda. Efter solningen kom min älskade pappi och hämtade mig. Somnade direkt när jag kom hem. Känner verkligen att skolan tar på krafterna. Jaja, Efter en timmes skön sömn drog jag mig till datan och tv6play för att kolla på veckans paradis avsnitt som jag missat. Klockan gick och vid 7 tiden mötte jag upp min goda vän Josefin "tärnen" tärneld. Fika och solning(för josefin) var det vi hann med. Nu är jag åter hemma och så som i inledningen av denna text har torsdagen varit rätt fullspäckad.
NU blir det nya nummret av CHIC och en kopp te. SEN sova!


Kommentarer
Postat av: sofia

inte lite fräknar du har. HAHA

2010-01-09 @ 16:05:50
URL: http://nolitasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0