7 DECEMBER 16.53


ligger som en soffpotatis i soffan. ligga här hela kvällen är frästande.. tyvärr finns det ett men med i bilden. självklart finns de det! företagekonomi böckerna ligger här så fint och väntar på mig. borde sätta igång men finner dock ingen energi. kör en litenliten stund relaxing till. klockan 5 vilar jag till sen kör jag. ja så gör jag. kvällen erbjuder inte bara tråkigheter. vid sju sticker jag iväg och tränar. fortfarande inte bestämt än vilket passa jag ska medverka i bara. kanske step eller kanske indoor walking. får se helt enkelt. ska nu lyfta min roompa från soffan och ta tag i eftermiddan. brygga kaffe kan vara en bra början.
vänner, hörs efter träningen.
Puss!


Kommentarer
Postat av: sofia

Åh kör du på friskis, vi kan ju börja träna ihop gummsi!!

2010-12-08 @ 11:49:01
URL: http://nolitasofia.blogg.se/
Postat av: Linn

ojaa det kör vi på :)

2010-12-09 @ 22:30:44
URL: http://lliinnjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0