SUNDAY 18.48

ber om ursäkt för extremt dåligt uppdatering. anledningen till den uteblivna bloggande är helgens förtjänst. fredagen bjöds på godmat och fint folk hemma hos sofia. klassfest var det som stod näst. blev som förväntat faktiskt. galen och grymt trevlig!
igår lördag. åkte in till fina götet runt 3 tiden där vi tog oss bort till lisebergshallen. stämmningen där innen var hel vass. julkänslorna rusade egenom kroppen, alla artisterna var i sitt esse och allt var hel bra.  8 tiden tog vinden oss till vallda och hem till Erika. musiken var på högsta volym, glasen var fullda, massa ölspel och förfesten var på sin spets. tack erika som stod för det. taxin kom vid 11 som körde oss till tölögården och in i dimman. även denna dag/kväll gick hem hos mig.

säger som dom flesta. man mår som man förtjänar. har spenderat hela långa dagen i min säng och först nu ska jag göra ett tappert försök att göra någonting av det som återstår av dagen. tar en sväg upp till carro nu, sen  som det ser ut nu så kommer jag spendera söndagskvällen hos min babe, HANNA!
solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0