FEELING THE MOMENT

ska snart försöka finna lite lugn och ro genom att se några avsnitt av one tree hill. men tänkte ta lite om hur min dag ser ut i morgon. ingen skola vilket sitter rätt fint faktiskt. har en del saker att göra. saker som blir till stora stessobjekt. 11.00 sitter jag på bilskolan och pluggar teori. sen ska jag ta tag i julhandlingen. så jag stolt kan bocka av den hettsen om klapparna. har inte köpt en enda förövrigt, så det kan nog gå åt några timmar till de. som vanligt slutar det säkert med lunch och fika. och självklart håller jag mig till rutinerna. under dagen kommer det garanterat dyka upp mer trevligtheter. men just nu ser dagen ut såhär. sedär ja, där har ni min måndag.
oth nu. sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0