ON THE FIRST PAGE OF OUR STORY

förväntningarna snurra runt och det är så mycket jag vill. hur kommer det egentligen bli? det är så lätt för mig att sitta här och tänka på hur jag vill att det ska bli. men du är blank. så kanske är det fel att sitta här och känna något och överhuvudtaget tänka. kanske sårar jag bara mig själv. jag vet inte. men vad är det som egentligen kommer hända nu?
vad ska jag säga? vad ska jag göra? hur ska jag bete mig? just för att mina förväntningar går i upplevelse?
hur vill du egentligen att jag ska vara? 

it scares me - men som alltid, bollen är i dina händer...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mer sånt här i bloggen tack! Du skriver så ball! Role model

2011-03-01 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0