TISDAG 09.41

första lektionen på dagen är nu avklarad. många lektioner återstår tills jag får gå hem. slutar 4 och träna känns som en bra sak att göra sen. tänkte också vara företagsam och studera lite teori. kan vara en bra ide att passa på att göra nu, eftersom skolan är, kan man säga slut? så teori och träna är det jag kommer ägna mig åt efter skolan. innan jag fortsätter min skoldagen kan jag ge er lite av det min vecka kommer erbjuda, 

onsdag. -
torsdag.
dubbel körlektion följd av teorilektion, jobb på kvällen.
fredag. tjejmiddag hos sofia, klassfest därefter.
lördag. julkonsert(där bla. sonja,sanna,shirly och måns zelmelöf kommer  sjunga), sen event "svart som natten" på tölögården
söndag. -
gymt taggad för det som väntar.
So long, ha en grym dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0