STUDIEDAG 12.48


Picture. studenten, lite sommarvärme tack.

ledigheten är så lovely. dagens-göra-lista är rangordnad. nu ska jag ner till stan där solning står först på listan. när det är avklarat går jag raskt vidare till nummer två. hem till carro för lite talk och mys. vid fyra tiden ger jag mig åter in mot stan där fika med josefin och emelie är the next on my list. mycket flängande fram och tillbaka idag. menmen. dagen avslutar jag med work på logen. gött med lite pengar. sitter fint i stockholmskassan. nu ska jag på med massa kläder så jag kan handskas med kylan. kanske en rånarluva? då slipper man ju känna sig som Dolly Parton i ansiktet. hade ju varit awesome. eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker! :)

2010-12-08 @ 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0