SATURDAY 12.40


har ni sett filmen Dennis? ni vet den fruktansvärt söta pojken som alltid gör en jälva massa bus? iallafall den filmen har jag inte sätt på år och dar. har vänt upp och ner på hela huset för att hitta den efterlängtade filmen. men har aldrig hittat den och kommer aldrig göra det heller. tyvärr! men satte mig framför tv:n med frukosten  och vilken film går inte på tv:n om inte DENNIS. efter år av letande, efter år av längtand får jag efter en massa om och men äntligen se den. I'm happy!

efter den grymma start på dagen ger jag mig av till bussen för att möta upp henkeboy on the station. sen traskar vi oss vidare mot kungsmässan. har nämligen fått äran att hjälpa han att hitta en present. sen avslutas "dagen" med en fika. oj nu rullar tiden iväg. dags att göra sig i ordning.
so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0