SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN


julstämmingen är på topp nu. vaknade upp halv 10 av julmusik som spelades i högtalarna. händelserik julaftonsmorgon. har fått öppna första julklappen. den så kallade "morgon gåvan". lösögonfransar och veckans nummer av CHIC. bra mjukstart på julklappsfronten. nu sitter jag hemma hos mina kusiner. juldressen och makeupen är på och snart bär det av till morfar för att göra julafton så fulländad som möjligt. julmat, julgodis,glögg, kalle anka och självklart höjdpunkten på dagen julklappsutdelning väntar. kan inte göra annat än att njuta av dagen. vid 6 bär det av till nästa julfirande, den här gången på pappas sida. blir relativt likt föregånde firande. skillnaden ligger la i julklapparna. i will see! nu ska jag ge mig iväg. men innan det vill jag önska er alla en riktigt god jul och hoppas ni får en mängd önskade klappar.
vi hörs sen.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0