FÖRBANNAD

inte haft någon tid för annat en plugg denna torsdagseftermiddag. suttit och sträck pluggat inlåst på min rum i ett x antal timmar. tog breaket vid halv 10 då jag tog en härlig promenad ute vinterkylan. fint sällskap av emelie. kom hem för en kvart sedan. och just nu sitter jag här och finner inga ord på hur jälva förbannad, arg och frustrerad jag är nu. min bror visade mig ett utdrag från kvällens efterlyst. där man får se en kille ligga ner och bli brutalt misshandlad. och dom slutar inte sparka. och vart hände detta om inte på kunsgbackas station lördags natt. fan asså, finner inga ord. IDIOTER SOM DOM SKA SITTA BAKOM GALLER!!!
one tree hill får göra så jag kommer på andra tankar. för fan vad arg jag är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0