27 DECEMBER 10.28

juldagen. flängande i karlskoga fram och tillbaka från släkt till släkt. tror det räcker där!
annandagen. spenderade näst in till hela dagen i en bil. när jag kom hem, packade jag upp min resväska och tuppade av i min säng framför one tree hill. vid 8 tiden åkte jag ner till karma och hade kvalitetstid med hanna, emma och vicy. trivsamt! sedan åkte vi hem till kotten. blev inte långvarig där dock. kom hem vid 10 tiden och lika fort som jag kom in i vände jag. gick ut på en långpromenad med emelie och josefin. rätt mysigt faktiskt. vid 1 däckade jag och låg i mina drömmar

nu tar jag min in mot den smakfyllda staden göteborg. kollar annandagsrean, fikar och har en allmänt go dag. vi hörs sen. Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0