Fredaaaaag!

Igår bjöd malin "mallan" hult med mig och becky på Gais-Malmö. Vi åkte in vid stax efter 4. Eftersom matchen började 7 (vad vi trodde) hade vi gott om tid att strosa runt lite.  Jag fick köpt mig en gosig tröja från weekday:) Becky och Malin, köpte masker, paljeter osv:) sedan gick vi och satte oss på espresso house och tog oss en fika. Mitt i fikan fick malin ett sms av sin mamma, där det stog;- är det mycket folk inne på matchen? Då tänkte la malin, vafan matchen har ju inte ens börjat, hur ska vi veta det då;) men då visade det sig att matchen började 6. När vi upptäkte detta var klockan några minuter i 6. Så det var bara för oss att fort springa till spårvagnen som skulle ta oss direkt till ullevi. Inne på matchen hade vi mycket mycket trevligt:) Matchen slutade tillslut 1-1! Tack så jätte mycket för en mycket lyckad fredag Malin och becky:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0