Ett inlägg

Igår så var det åter igen party i beach house. Måste ge min älskade mattis ett tack för ännu en trevlig och lyckad kväll där.  Dock inte lika trevligt imorses när klockan ringde vid 8. Men det var bara att gilla läget och gå upp för att sedan pallra mig till skolan. På lunchen gick jag till k-mäss och köpte ett efterlängtad pälsjacka. Skolan slutade vid 4. Men skolan tog jag med mig hem, för det var bara att börja plugga till företagsekonomi provet som äger rum i morgon. Men just nu sitter jag här och är nöjd med att jag kan företagsekonomin. Detta ska jag fira med en mysig fika med min underbara Kirrigo Becky:D:D:D
Jaja, nu ska jag kolla one tree hill, Pussssheeeeej! :)






Dagens inköp:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0