tis

Idag har det varit en mycket seeg dag, klockan ringde vid halv 8,men somnade om och försov mig till kvart över 8. Självklart missade jag bussen. Men tur som jag hade körde min bror mig. På lunchen mötte jag upp min älskade emoemme på k-mässanade. Den jäveln åker till maroco på torsdag och behhövde därför växla pengar. Avis är jag på henne som får åka till värmen.
Skoldagen slutade 16.05 och självklart missade jag 17 över bussen och fick därför vänta på stationen i en halvtimme, inte så roligt kanske. När jag kom hem var det bara att börja plugga företagsekonomi och det sitter jag fortfarande med. Mycket trökigt!! nu ska jag fortsätta plugga stund sedan blir det promenad med Carro my friend.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0