torsdag

Dagen började med samhällskunskaps prov. Ingen vidare bra start på dagen. Resultatet kan verkligen gå hur som helst, Men det kändes samtidigt som att det gick helt okej. Därefter hade jag lunchrast. Den spenderade jag med underbara jossi. Vi tog oss en matbit och hade allmänt trevligt. Sedan hade jag bara engelska. Go skoldag. Efter skolan gick jag till aranäs för att heja fram min skola som mötte aranäs i handboll. Blev dock tyvärr förlust. Därefter gick jag, Matilda och Becky och tog oss en liten fika. MysigtMysigt.
 Nu är jag hemma. Men ska snart packa ihop mina grejer för att sedan åka till Becky där jag ska spendera kvällen och natten. Nu ska jag börja packa ihop mina grejer och sedan dra mig. Ha det så bra! Pussshej




Förövrigt, riktigt snygga bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0