Rubrik




Jag är glaaaaad. Fick sms av malin förut, där hon frågade om jag ville ha en biljett till twilight. Hon hade nämligen några extra biljetter och frågade om jag ville ha en. Svaret var ju självklart ja! Tack Mallanmus!!! 

Skoldagen slutade 2 idag, då begav jag mig direkt mot stationen för att träffa min älskade BFF Becky även kallad Kirigo. Efter en mycket trevlig men kort glädjestund med henne tog jag bussen hem. Mindre trevlig stund blir det nu när matten och samhällskunskapen väntar. Och ännu mindre trevligt när jobbet även väntar klockan 7. Jaja, nu ska jag ner och sätta på lite kaffe och sedan plugga!
Kisses


Kommentarer
Postat av: malinB

bara kul att du ville följa med hjärtat :D <3

2009-11-05 @ 17:50:23
URL: http://malinbrinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0