Lördagen den 7 november

Gårdagen var mycket trevligt! Som sagt, åkte jag till göteborg direkt efter skolan men Malin. Vi båda hade förväntat oss en redig shoppingrunda men många inköp. Dock blev det inte som vi hade tänkt oss. Men helt tomhänt kom jag iallafall inte hem. Fick köpt mig ett linne från weekday. Mycket nöjd med det inköpet. Efter göteborg åkte vi hem till Tärby's och bänkade oss framför idol med underbara brudar.
Fredagen summerar jag som mycket trevlig.


Idag blir det PARTY för hela slanten!!!
Först under dan ska jag åka med mamma in till IKEA och strosa runt lite. Efter IKEA besöket, ska jag ner till solhuset för att få lite färg på skinderna. Därefter beger jag mig direkt till Tärby's där det blir ett jävla gött förkrök med alla brudarna. Sedan drar vi på fest till Olle.
Bilder och uppdatering kommer imorgon!
KISSES 


Gårdagens köp: Linne från weekday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0