seeg tisdag

Efter dagens skola är jag verkligen helt slut. Började 09.15 och slutade 16.05. Alldeles för långa dagar som man inte orkar med. Så nu är det slut på det lugna och sköna för nu är skolan i full rulle igen. Hade verkligen behövt minst en veckas lov till. Trött som jag är just nu hade jag verkligen bara velat lägga mig i min säng och somna in för natten. Men så skönt får jag det inte. Jag måste sätta mig ner med matten. Har dock inte prov för än nästa vecka, men svårt som jag har för matte är det bara att börja plugga så att jag kan fixa provet. Senare ikväll blir först Desperate housewives, efter det ska jag ta mig en långpromenad med Emelie och kanske får vi även med oss sofia också! Men nu ska jag börja med matten. 
ByeBye!
                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0