Tisdag

Idag har jag som sagt haft studiedag. Alltid skönt med en mindre skoldag. Vaknade hos min älskade matilda vi halv 10 tiden och det var bara att pallra sig upp till bussen för att sedan åka och servera på en begravningsmiddag. Begravningsmiddan var la som en helt vanlig sådan middag. Mycket fina tal och många ledsna människor. Tragisk med andra ord. Jaja, var hemma vid halv sju och sätta sig ner med tyskan direkt. Prov på torsdag och i nuläget ser det inte sådär jätte lovande ut för mig. Avslutade studierna vid 9 tiden. Då tog jag mig en liten sväng förbi sofia place. Emelie och malin hade också hittat dit. Efter en liten stund med dessa fina brudar mötte jag upp carro för att ta oss en kort promenad. Men mycket som vi hade och prata om blev det mer än en kort promenad. Nu är jag iallfall hemma och trötter är jag därför ska jag ta och bedda ner mig i sängen och sova. God natt my friends! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0