söndag

Igår spenderade jag kvällen med fina flickor hos Hanna "eken" Ekelöf. Vi kollade på paradis hotel och var allmänt slappa! Efter paradis och efter många om och men beslutade vi oss för att se paranormal activity. Ja, va kan man säga om den filmen mer än FYFAAAN!  Sjukt läskig och obehabvlig film.

Idag vaknade jag runt 12 och regndet piskade mot min fönsterrutan. Jag tror att många tänker, nej inte regn. Det är något som jag alltid brukar tänka iallfall. Men idag kände jag rena motsatsen. För idag är en dag som jag bara vill ligga i soffan och kolla film. Och veta att det är dyster väder utanför huset gör ju bara stämningen ännu mysigare.
Men nu ska jag kolla film! CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0