18 november

Igårkväll såg jag för första gången The Proposal. Hur bra/rolig/fin är den inte!? 
Filmen såg jag hemma hos Axéns med matilda och becky. Riktigt mysig tisdagskväll.

Idag vaknade konstigt nog både jag och becky halv 9 och var helt klar vakna. Vi gick ner och väckte matilda och  gjorde oss sedan en go frukost. Eftersom vi hade studiedag bänkade vi oss framför tv:n och bara njöt av ledigheten. Tog bussen hem vid 2 för att då åka iväg och jobba.

Kom hem från jobbet för någon timme sen och ska nu sätta mig ner och plugga lite engelska. Lite senare ikväll har emelie och jag bestämt oss för att vi ska ta våran vanliga promenadsrunda.
Men nu blir det engelska!
Tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0