12.18



Har just nu två och en halv timme rast. Därför bestämde jag mig för att åka hem under rasten. Nu sitter jag här hemma och göttar mig framför one tree hill och äter nudlar. Mycket uppskattad rast. Detta borde upprepas. Jaja, ska ta bussen till skolan om en timme för att sedan avklara skoldagen. Då har jag först matte och sedan sämhällskunskap. Efter skolan ska jag och Malin åka in till den stora staden göteborg och shopppppa. Har lite små ideer om vad jag vill invenstera mig. Men har dock inte så mycket pengar, så jag hoppas på några billiga kap! Efter shoppingrunda i Göteborg, ska jag eventuellt fika med emelie och matilda. Kvällens planer är att sitta hemma hos tärbys med goa tjejer och kolla på idol.
Kommer nog mer uppdatering hos tärbys.

Tjaråå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0