6 december


Fredag: Bara slapp framför idol och sedan en promenad med malin.

Lördag:
Spenderade dagen inne i göteborg med malin. Fick köpt mig en skjorta. 
Inne i götet fick jag syn en person som jag verkligen älskar. Jag såg ELIN KLING:D Vad är oddsen liksom?
Kvällen började hos Kinder med förkrök. Vid halv elva tiden blev det utgång. Hade en sjukt trevlig lördagkväll.

Söndag:
Upp och jobba klockan 12. Jobbade dock bara 2 timmar. Efter jobbet åkte jag och slappade lite med Kinder och Becky. Vid 4 tiden var jag hemma och sedans dess har jag bara legat i soffan och kollat film. Men nu är jag åter pigg igen och ska därför gå upp till Emelie och kolla på det vi alla längtat efter. Jo, PARADIS HOTEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0