28 december


Pic: Jag och Moster på julafton hos morfar

Kan börja med att säga förlåt för dåligt update. Har haft mycket att göra nu under juletiden. Men nu blir det ändringar på detta. För nu är jag igång med mitt skrivande igen. I promise!

Julafton: Spenderade jag hos mina släktingar i karlskoga. Fick en massa fina klappar av tomten. ååh älska julafton.
Juldagen: Då var det minijulafton hos min farbror. Men det varade inte så länge. Efter några klappar och god julmat begav vi oss hemmot mot kungsbacka. Kvällen spenderade jag hemma hos matilda med en trevligt myskväll.
Annandag Jul: Annandag Jul förknippar jag med rea. Och rea förknippar jag på shoppning. Och det var precis det jag gjorde. Dagen var mycket händelserik. Fick köpt mig en skinnklänning, bh och troser. Love rea! Och Lärde mig desutom att äta sushi (stavning). Tack julia! huhu. Kvällen var det dags för partaaj hos matilda. Hade åter en super kvälll hos henne.
Söndagen: En helt meninglös dag. Befann mig till mestadels i min säng. Kollade även på några avsnitt av one tree hill. Dagen bestod av endast slapp. Kvällen var dock inte meningslös utan den var mycket bra. Jag och emelie åkte hem till josefin och hade en liten prat/filmkväll. Mycket bra kväll.
Idag måndag: Vaknade vid 9 av att det borrades i mina väggar. Fixar nämligen vårat kök, därför det var ett jädrans liv här hemma. Hela morgonen har bestott av one tree hill. Men nu ska jag fixa i ordning mig för att sedan åka till k-mäss med mamma. Senare kommer även Kinder, Matilda och Becky in. Och då beger vi oss till göteborg.
Lateeeer 


Kommentarer
Postat av: petra´&becca

hejsan!!

Nu har vi skaffat en blogg. Vi skriver om mode,filmer,musik nyheter helt enkelt.

Kolla gärna in den och kommentera och läs tack!<3



kram,jättefin blogg,läser alltid den!

2010-01-02 @ 21:24:03
URL: http://risifruttituttifrutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0