Torsdag

Idag hade jag mitt geografi. Till min förvåning kändes det verkligen som att det gick jätte bra. Med tanke på hur det kändes innan provet är jag verligen super nöjd med mitt resultat.
Slutade efter provet vid 2 tiden. Då mötte jag upp älskade becky. Vi tog en sväng på kungsmässan och båda jag och becky fick köpt oss en skit snygg ormring. Till den hittade jag även ett likande armband som jag inte kunde stå emot att köpa. Efter några till affärsbesök bestämde vi oss tillslut att gå till karma för att få i oss lite mat. När vi väl var mätta och belåtna gick vi skilda vägar hem.  

Nu kom jag precis hem och mina planer för kvällen är att kolla på one tree hill i väntan på att paradis ska börja! En promenad efter paradis känns också rätt lockande och just därför ska jag ta och ringa emelie nu.

Dagens kap:

 

Armband och Ring från JC


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ringen är så sjukt snygg, köpte en i förgår :)

2009-12-10 @ 21:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0