22 december

Har haft en super bra start på lovet kan jag ju börja med att säga. Fredagen,lördagen, söndagen och gårdagen har varit helt super.
Gårdagen spederade vi hos tärby's där det bjöds på trevligt party.Och här har jag varit tills nu. Efter några timmars sömn har denna dagen endast bestott av film och redigt med slapp.
Nu ska jag, becky och matilda ge oss av mot ljungliden där familjen axen bor. Först ska vi få i oss lite av matildas mamma goda mat och därefter får vi lite besök av trevliga människor. Och då står det på schemat filmkväll.

Imorgon åker jag och min familj till hela tjocka släkten i karskoga där vi ska spendera juldagarna. Ska faktiskt bli rätt skönt att komma bort lite från kungsbacka. men men, nu tutar matildas pappa utanför och därför måste jag kila. Men mer update kommer från kalskoga i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0