15.48

Igår hade vi äntligen julavslutning och detta firade vi självklart med partyy hos matilda. Hade en super trevligt kväll med gott folk. Tack för att du styrde upp en sjukt bra kväll mattis.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och nu väntar jag på att matilda ska vakna. När hon väl vaknat (kan dröja ett tag) ska vi möta upp josefin och sedan ta oss en härlig promenad i det fina vinterlandskapet. Kvällen för mig ser ut som följande. Först in till göteborg för att fira camilla som har fyllt år. Grattis i efterskott Cam.
Därefter åker jag åter hem till kungsbacka för att sedan åka hem till malin på en liten "avskedskväll" för att hon åker till Vietnam(stavning) under lovet.
Menmen,  nu ska jag ta och väcka min älskade mattis.
Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0